.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردمداري،وظيفه اصلي قوه قضائيه

معاون اول قوه قضا ئيه، مردم‌داري را يكي از بزرگترين وظايف اصلي قوه قضائيه عنوان كرد و گفت: همه قضات و كاركنان دستگاههاي قضايي در سراسر كشور موظفند نسبت به مراجعين به محاكم قضايي احترام بگذارند.
حجت‌الاسلام "سيدابراهيم رئيسي" در مراسم توديع و معارفه روساي دادگستري پيشين و جديد مازندران در ساري افزود: فرقي كه مديريت اسلامي با مديريت غيراسلامي دارد اين است كه در مديريت اسلامي بايد احترام و تكريم فروان براي مردم قائل شويم.
وي كه در جمع قضات و كاركنان مازندران در ساري سخن مي‌گفت اظهار داشت:
همچنان كه خدا را دوست داريد بايد مردم را دوست داشته باشيد چرا كه مردم ولي نعمت و چشم و چراغ اين نظام هستند.
وي به حضور سيره نبوي در نظام اسلامي اشاره كرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال پيامبر اعظم(ص) نامگذاري كردند و يكي از سياست هاي قوه قضائيه ترويج و گسترش فرهنگ وسيره نبوي در بين مردم است .
وي بيان داشت: در نظام اسلامي همه وظيفه شرعي داريم از سيره نبوي ، حسيني و فاطمي پيروي كنيم و آنچنان كه دين اسلام مي‌گويد بايد عشق به مردم را سر لوحه برنامه‌هاي مديريتي خود قرار دهيم.
وي افزود: با عملكرد خوب و صحيح دستگاه قضايي ، عدالت واقعي در نظام اسلامي تحقق مي‌يابد. در اين مراسم حجت‌الاسلام "حسين طالبي" به عنوان رئيس كل جديد دادگستري مازندران به حاضران معرفي و از خدمات شش ساله "محمد رضا فولاد آملي" رئيس سابق دادگستري استان تقدير و تشكر شد. (irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.